Zijn de mensen nou mensen nou echt zo naief om te geloven dat God en/of Allah nog bestaan?

Dan zou ik graag de adressen, telefoonummers of email adres van die 2 willen hebben, want dan wordt het tijd dat ik eens een babbeltje met God en/of Allah ga maken over het extreme geweld en terrorisme in deze wereld. Dan wil ik wel even met ze samenwerken om het geweld en het terrorisme te stoppen. Ik ga er vanuit dat zij ook niet op zo'n verloederde wereld zitten te wachten. En aangezien 2/3 van de wereld beinvloedbaar is door God en/of Allah moet dit toch wel gaan lukken. Kunnen we weer verder leven in een vredige wereld waar Heidenen, Christenen, Katholieken, Moslims, Islamieten en de overige gelovigen weer zonder morren naast elkaar kunnen leven. Wat zal het leuk worden in deze wereld.

Helaas keep on dreaming. Terrorisme heeft niets met geloof te maken. Het zijn gewoon heel veel verknipte figuren die denken dat ze de macht in de wereld kunnen krijgen. Stelletje hypocrieten zijn het. Als hun buurman zegt dat ze hun familie moeten afmaken dan doen ze dat ook. Al die terroristen zijn gestoord, geflipt, hebben geen eigen leven, ze hebben niets te verliezen want ze hebben alles al verloren. Het zijn losers die ergens in een of andere grot in verweggistan weggestopt zitten omdat ze hun gezicht niet meer kunnen vertonen in de samenleving. Ze zijn te slap om de verantwoordelijkheden van hun daden op zich te nemen.

Het wordt tijd dat ze zelf een eilandje gaan bouwen en daar met zijn allen gaan wonen en als ze dan weer even een verstandsverbijstering krijgen, dan kunnen zij gezamenlijk een zelfmoordactie houden en elkaar uitroeien, maar houd ons er buiten!

Ik heb alle respect voor de mensen die ergens in geloven, maar mijn mening is: LEEF IN DE REALITEIT! Deze 2 grootheden of is het er toch 1 zouden ook dit extreme geweld niet tolereren. Zouden ze dat wel doen, waar geloven jullie dan in?????????? IN EXTREEM GEWELD/TERRORISME?????????

MENSEN DENK NA EN BEGIN BIJ JEZELF!! GELOOF IN JEZELF!

GOD EN ALLAH ZIJN HISTORY UIT EEN VER GRIJS VERLEDEN, VERBETER DE WERELD BEGIN BIJ JEZELF!