Leraar Engels/Nederlands zoekt school

  • Ger

    Hallo,

    Ik ben een enthousiaste, energieke en flexibele docent met 2 jaren ervaring in het VMBO (alle leerjaren en leergangen) en de HAVO/VWO tot en met de 4e klas. Daarnaast heb ik ook op het MBO lesgegeven.

    Ik ben oorspronkelijk vertaler in o.a de Engelse taal. Heb 6 jaar in het bedrijfsleven gewerkt, met name in de technische en dienstverlenende richting. Op basis van dit HBO vertalersdiploma kon ik direct aan de slag in het middelbaar onderwijs. Ik heb even een avondopleiding gedaan bij Fontys, maar heb dit toendertijd wegens tijdgebrek moeten beeindigen. Naast Engels en Nederlands kan ik ook Geschiedenis en Maatschappijleer geven. Evt andere vakken in de eerste twee jaren van de onderbouw zijn bespreekbaar.

    Op dit moment werk ik als vervangend docent Nederlands (12 lessen) en Engels (7 lessen) en tevens heb ik een mentoraat. Deze vervanging is in principe tot 7 juli (als de zomervakantie begint). Het is echter in overleg mogelijk voor mij binnen enkele weken al op een andere school te beginnen, mits dit een vervanging betreft die verder reikt dan augustus (of gedeeltelijk vast).

    Ik zoek een school die bereid is mij financieel te ondersteunen in het behalen van mijn bevoegdheid (hetzij een reguliere 2e graad of een pedagogisch-didactische aantekening). De school krijgt daarvoor terug een kindvriendelijke, leergierige docent die stevig in zijn schoenen staat, en die multi-inzetbaar is voor langere tijd. Het is bespreekbaar om op zeer korte termijn al (gedeeltelijk) bij u te komen werken.

  • Sobina

    Geachte meneer Ger,

    Vanwege onze plannen om over een paar jaar naar Engeland te emigreren , zoeken wij een leraar die 3 kinderen van 18, 15 en 11 jaar priveles kan geven op een vaste dag in de avond of op een middag te Oosterhout NB.

    Als u interesse heeft, laat u dan wat van u horen?

    Met vriendelijke groeten:

    Sobina

  • Ivo Swinnen

    Beste,

    Wij zijn op zoek naar een leraar Nederlands om in de Filippijnen Nederlandse les te geven.

    Het zou gaan om een voltijdse baan.

    Indien u geintereseert bent, kan u ons contacteren of via e-mail of via gsm 0032-0-497-741772.

    Mvg

    Ivo

  • Arthur Kooyman

    Ik ben een leraar Nederlands met familie in de Philippijnen.

    Is de vacature er nog?

    AK

  • Hester

    Extremely helpful article, pelsae write more.

  • Evaline

    At last, someone comes up with the “right” aneswr!

  • Elyza

    Suepiror thinking demonstrated above. Thanks!

  • Coralee

    To think, I was cofuensd a minute ago.

  • Essence

    Knowledge wants to be free, just like these arictles!

  • Blondy

    Wait, I canont fathom it being so straightforward.