dit had ik nooit achter hun gezocht

  • Dirk

    Er is een familie uit lisse genaamd. van N.

    het is een christelijke familie, echter ben ik achter gekomen dat een aangetrouwde en haar man L van N haar familie een vieze streek heeft geleverd.

    ze hebben eerst in Gelderland gewoond, daar hebben ze een eigen huis gehad, maar omdat zei graag naar Lisse wilden verhuizen omdat haar man daar vandaan kwam en daar het geld niet voor had hebben ze hun moeder cq schoonmoeder gevraagd om mee tegaan.

    ze hebben haar het huis laten verkopen waar ze toen in woonden en de over waarde in hun eigen huis gestoken onder mom van een lening, naar , 1.5 jaar hebben ze haar eruit gegooid en haar het geld niet terug gegeven.

    inmiddels is de moeder gestorven van verdriet en is haar man een procedure begonnen om hun geld terug te krijgen.

    nu houden ze voet bij stuk dat het niet om een lening gaat maar om een schenking, ja je geeft tegenwoordig zo ff € 85.000 weg en laat je daarna het huis uitzetten.

    deze familie moesten zich schamen, ik had dat nooit achter hun gezocht, hoe schristelijk ze ook zijn, hoe duivels ze echt zijn.

    hoop echter dat zei hun straf krijgen die deze duivelse familie verdienen.

  • Lakeisha

    That's way more clever than I was expcteing. Thanks!

  • Lavonn

    I’m not worhty to be in the same forum. ROTFL

  • xwqyzoqaem

    JoU8LP , vcftxneeajdm, emydpkgezvlo, http://lsjhcyjbirrj.com/